Ser sidan konstig ut? Prova att uppgradera din webbläsare.
Ladda ner Chrome här (https://www.google.se/chrome/browser/desktop/)
Ladda ner Internet Explorer här (https://www.microsoft.com/sv-se/download/internet-explorer.aspx)

Skriv in numret som står på baksidan av ditt Delicard för att komma till din beställningssida.
OBS! Spara alltid ditt kortnummer tills du har fått din vara!
delicard-unlimited.png



När levererar vi?

Vi levererar varje helgfri onsdag, torsdag och fredag året runt med några få undantag.

2017 är det ingen leverans 19 april, 3 maj, 26 maj, 7 juni, 8 juni, 23 juni, 27 december samt 28 december.

Paketet levereras via MyPack till närmaste utlämningsställe eller med PostNordLogistics till valfri adress om du väljer en kylvara.
 

Viktigt för dig att tänka på inför leveransen!
 

Leverans till din ytterdörr eller till ditt jobb 

Leveransen sker med PostNord Logistics mellan 08.00 och 17.00.

Om du bor i ett flerbostadshus med låst port måste du ange en portkod, har du porttelefon som besvaras i lägenheten måste du vara hemma. Bor du på en c/o-adress eller om det står annat namn i porten är det viktigt att du anger det. Tänk alltså på att den som kör ut paketet inte har samma koder och lokalkunskap som din vanliga brevbärare och att det är ditt ansvar att lämna korrekta uppgifter. Dessa leveranser aviseras inte och chauffören ringer inte heller. Att vi ber om ditt mobilnummer är för den händelse vi på Delicard behöver kontakta dig angående något i samband med din beställning.

 

Leverans via MyPack till utlämningsställe

För dessa leveranser gäller att du aviseras via sms när paketet finns att hämta på ditt utämningsställe. Om du inte har hämtat ut det inom 14 dagar går paketet i retur till oss.

OBS! Viktigt att du skriver in ditt namn exakt som det står på din legitimation, annars lämnas paketet inte ut.


 

 

Eventuell skada eller försening

Om ditt paket blir försenat eller om det är fel på den produkt du har beställt vill vi att du kontaktar oss (se mer under Kvalitetsgaranti). Vi ersätter inte så kallad indirekt skada, det vill säga eventuella extra olägenheter och kostnader som en leveransförsening kan orsaka. Vi ser dock alltid till att du får en ny och felfri vara.
 

Hållbarhet

För bästa hållbarhet packas delikatesserna frysta och tinar under transporten. Därefter ska de hanteras som färskvara. Samtliga produkter (ej choklad) ska förvaras i kylskåp. Ost, sylt, sill, charkuterier och choklad har ej varit frysta. Vissa varor kan dock fortfarande vara helt eller delvis frysta när de kommer fram vilket kan vara bra att veta om du planerar middag samma dag. Alla våra varor packas för att bevara kyla och kvalitet och vi lämnar alltid en kylgaranti på 48 timmar.