Ser sidan konstig ut? Prova att uppgradera din webbläsare.
Ladda ner Chrome här (https://www.google.se/chrome/browser/desktop/)
Ladda ner Internet Explorer här (https://www.microsoft.com/sv-se/download/internet-explorer.aspx)

Vår kvalitetsgaranti

kvalitetsgaranti-(2).png

Transport

Delikatesserna packas frysta (ej ost, choklad och skinka) och kan tina under transporten. De packas med kylgelé och ett speciellt skum som håller varorna på plats och ser till att maten hålls minst kylskåpskall. Vår kylgaranti gäller i 48 timmar. 

Förvaring

Din delikatess ska hanteras som färskvara även om den fortfarande kan vara helt eller delvis fryst vid ankomst. Inga produkter ska frysas om (undantaget rom) och den datummärkning som finns på tidigare frysta varor gäller inte när de har de tinat. Under Hållbarhetsinformation hittar du mer information om hur länge dina produkter kan förvaras i kylskåp.

Reklamation

Om du av någon anledning inte är nöjd med din produkt vill vi veta det. Enklast reklamerar du genom att mejla till kundservice@delicard.se eller ringa oss på 08-556 116 15. För att vi ska kunna godkänna din reklamation ska förvaringen av delikatessen ha skett enligt våra anvisningar och reklamationen ska göras senast tre dagar efter angiven sista förbrukningsdag. För köksprodukter gäller att du har hanterat produkten enligt tillverkarens instruktioner och att reklamationen sker inom två år från det att du mottagit varan.

Sopsortering

Kylklampen är av mjukplast och innehåller kranvatten med livsmedelsgodkända tillsatser. Kan frysas och återanvändas. Lådan är av wellpapp och sorteras som sådant. Skummaterialet är brännbart och sorteras som hushållsavfall. Bubbelplast sorteras som mjukplast.


Kundvagn

Din kundvagn är tom.